ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

خانه تکانی شب یلدا !!!

1392/9/30 15:19
نویسنده : مامان لاله
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک گلم سلام ببخشید که بعد از مدتها به اینجا سر می زنم و وبلاگتو آپدیت می کنم چون خودت بهتر می دونی که من صبحها سرکارم و بعد از ظهرها هم خیلی چیزها پیش میاد که نتوانم به وبلاگت برسم و از طرفی هم مامان لاله حسابی با صفحه تو توی ایناستاگرام سرگرمه و ضمنا صبحها هم اونقدر با تو مشغوله که نتونسته بیاد اینجا چیزی بنویسه ضمن اینکه می دونم خیلی حرفها از تو وروجک خوشگل داره که به زودی میاد و بعضی هاشو مینویسهسوالمتفکر

یلدای تو و همه دوستهای گلت مبارک عزیزم




 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آدرینا
1 دی 92 10:47
یلدا مبارک
جیران بخشنده
2 دی 92 11:55
یلدات مباااارک عزیییزم
مامان ایمان
2 دی 92 19:23
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
جیران بخشنده
2 دی 92 20:06
عززززیز دلم قشنگم یلدات مبارک
سمیه مامان آیسا
3 دی 92 19:31
یداتون مبارک
مامان نیایش
4 دی 92 13:10
سلام. لینک می کنید.لینکتون کردم.نیایش تقریبا هم سن ترمه است.
عرفان خان و مامان زهره
8 دی 92 19:04
سلام ب ترمه جون و مامان خوبش خدا قوت لاله جون... شاغل بودن مامانها خیلی سخته با وجود نی نی ناز و شیطون به به خانم خوشگله رو ببین مامانی اسپند فراموش نشه برای دخمل نازمون دوستتون داریم زیاد
مامان فاطیما
18 بهمن 92 2:48
ترمه جون خیلی نازه مامانش براش اسپند دود کن لطفا عکسای جدیدشم برامون بزار لاله جون
سجاد
27 تیر 93 1:00
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .