ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

تکرار یه روز خوب

1392/5/2 12:55
نویسنده : مامان لاله
948 بازدید
اشتراک گذاری



عشـــــــــــــــقم سلام 

الهی قربونت بشم

 

فردا بهترین روز زندگی من و باباییِ

 

روز تولد تو

 

 باورم نمیشه که یک سال گذشت 

انگار همین دیشب بود که با بابا رفتیم بیمارستان

 

وقتی یاد اون شب میفتم گریم میگیره

 

لحظه ی تولدت و اولین باری که تو رو گذاشتن توی بغلم 

تا همیشه توی ذهنم حک شده

خدارو هزار بار بخاطر وجود تو فرشته ی نازنین شکر میکنم 

 



دلبرکم چون تولدت همزمان با ماه مبارک رمضان شده 

و هم اینکه چون هنوز کوچولویی و توی شلوغی مهمانی 

 ممکنه کلافه بشی

و از همه مهمتر بخاطر مریضی پدر جون  

اصلا حال و حوصله نداریم  

با بابایی تصمیم گرفتیم که امسال برات یه جشن تولد کوچولو گیریم 

ایشالا حال پدر جون هم خوب بشه  

سال بعد جبران میکنم گلم  

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حسنا
2 مرداد 92 14:07
ای جونم ترمه طلا تولدت مبارک


مرسی خاله جون
حسنا جونو ببوس
adrina
2 مرداد 92 17:47
ترمه جونی تولدت مبارک عزیزم


مرسی هستی جون
صباخاله ی ایسا
4 مرداد 92 20:02
تولدت مباااااااااک
عزیزم خوشگلم


مرسی خاله صبا جون
الی مامی آراد
5 مرداد 92 1:23
عزیزم مبارکههههههههه انشالله جشن 120 سالگیت


مرسی عزیزم
آراد جونو ببوس
مامان ایمان
6 مرداد 92 3:25
سلام عزیزم من بهت رای دادمااااااااااا گلم فدات بشمممممم


سلام عزیزم مرسی
فرشته ام "امیرحسین"
8 مرداد 92 11:51
تولدت مباررررررررررررررک ترمه جونم انشاله 120 ساله بشی در کنار مامان و بابای مهربونت


ممنون از لطفتون
شیدا مامان الینا
9 مرداد 92 12:24
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدددت مبارککککک تولدت مبارک گل پونه ...ای عزیز من یکی یه دونه .....هزار تا بوس برای ترمه خوشکلم


مرسی خاله شیدا جونم
الینا جونو ببوسی
زهره مامانی مرسانا
14 مرداد 92 17:27
تولدت مبارک شیرین عسلم ببخشید لاله جون من با تاخیر اومدم تازه نت مون وصل شده


مرسی زهره جون
ممنون از لطفت
پرهام ومامانش
18 مرداد 92 1:35
ترمه جونم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


مرســــــــــــــــــــــــــی
مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 92 10:51

تولد گل دخمل خاله بود و من نیومدم بهش تبریک بگم من وببخش عزیزم
تولدبا تأخیر مبارک


مرسی خاله مریم جون
مامان رهام
23 مرداد 92 11:36
تولدت مبارک گلم...ببخشید با تاخیر


مرسی عزیزم خواهش میکنم