ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

گپ و گفتی با خدا

1392/5/3 7:46
نویسنده : مامان لاله
905 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دقیقا" پارسال این موقع هیچ خبری از اومدنت نبود 

البته توی این دنیا 

ولی توی اون دنیا تو توی این لحظات خبر داشتی که داری میایی زمین و

با دلهره و اضطراب  داشتی با خدا صحبت میکردی

که از قرار معلوم اینگونه بوده :

 

ترمه :می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید،

اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟

خداوند:در میان تعداد بسیاری از فرشتگان، من یکی را برای تو در نظر گرفته ام، 

او از تو نگهداری خواهد کرد.

 

اما تو هنوزاطمینان نداشتی که می خواهی  بیایی یا نه

 و گفتی :اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم 

و این ها برای شادی من کافی هستند.

خداوندبا لبخند: 

فرشته ی تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد،

تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.

 

و تو ادامه دادی :

من چگونه می توانم بفهمم مردم چه میگویند،

وقتی زبان آنها را نمی دانم؟...

خداوند تو را نوازش کرد و گفت:

فرشته ی تو، زیباترین و شیرین‌ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی

در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری

به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

 

تو با ناراحتی گفتی :

وقتی می خواهم با شما صحبت کنم، چه کنم؟

اما خدا به این سؤال هم پاسخ داد: 

فرشته ات دست هایت را در کنار هم قرار خواهد داد

و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی.

 

تو سرت را برگرداندی و پرسیدی : 

شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند،

چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

و خدا گفت :

فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد، حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

 

تو با نگرانی ادامه دادی:

اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم

ناراحت خواهم بود.

خداوند لبخند زد و گفت:

فرشته ات همیشه درباره ی من با تو صحبت خواهد کرد

و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت، گر چه من همیشه در کنار تو خواهم بود.

 

 در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد.

 تو فهمیدی که به زودی باید سفرت را آغاز کنی 



و به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسیدی: 

خدایا !اگر من باید همین حالا بروم پس لطفاً نام فرشته ام را به من بگویید.

 خداوند شانه ات را نوازش کرد و پاسخ داد: نام فرشته ات اهمیتی ندارد، می توانی او را

 مـادر  صدا کنی  


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی درسا
3 مرداد 92 1:17
عزیز دل تولدت هزاران مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی 120 ساله شی گلم


ممنونم دوست عزیز

ارلا
3 مرداد 92 9:52
خوشحال میشم پیش منو بیایی و نظر بدی درباره ی بلگم


سلام عزیزم چشم حتما"
adrina
3 مرداد 92 18:18



آبجی حنانه
3 مرداد 92 18:27
سلام تولدت مبارک
با افتخار لینک شدید


سلام عزیزم
ممنون که به ما سر زدین
سحر مامان کیارش
4 مرداد 92 16:31
سلام لاله جون
تولد عروسک زیبایت مبارک... انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه... همیشه شاد باشید در کنار هم


سلام سحر جون
خیلی ممنون
تولد کیارش جون هم مبارک باشه
صباخاله ی ایسا
4 مرداد 92 19:59
خیلی زیبا بود


ممنون گلم
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:06
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون
adrina
5 مرداد 92 13:01
لاله جون ممنون که به وبلاگ هستی سر زدی عزیزم لطف داری


خواهش می کنم
مامان آیهان
5 مرداد 92 19:21
سلام ترمه جون تولدت مبارک ان شالله که هزارساله باشی عزیزم. مامان لاله ازینکه به وبلاگ آیهانم سر زدید مرسی. اگه اشکال نداره من شمارو لینک کنم شماه م اگه دوست داشتید آیهان رو لینک کنید.


سلام عزیزم
آیهان جون با افتخار لینک شد .
خواهرفرناز
6 مرداد 92 12:58
ترمه جونم تولدت مبارک ایشالا عمر با برکتی داشته باشی وهزار ساله بشی


مرسی فرناز جونم
مامان دنیز
6 مرداد 92 15:37
تولدت مبارک خوشگل خاله


ممنون خاله جون مرسی
مامان حسنا
7 مرداد 92 12:43
ای جونم ترمه جونم 1 سالگیت مبارک


مرسی خاله جون
حسنا جونو ببوسی
بـــــــوس
الی مامی آراد
11 مرداد 92 13:50
چه خوشگل بود دوباره تولدت مبارک


ممنونم مرسی
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 11:41
خیلی قشنگ بود عزیزمممم
تولدت مبارک عزوسک ناز نازی خوشگلللل ایشالا 120 ساله بشی عزیز دلمممممممممممم
ببخشید دیر اومدم برای تبریک


مرسی عزیزم خواهش میکنم
مامان آروین
16 مرداد 92 14:00
سلام دوست عزیزم ببخش دیر رسیدم برا تبریک تولد فرشته کوچولوی زیبا و دوست داشتنیت
ترمه جان تولدت مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر عزیزت 120 ساله بشی گلم


سلام خواهش میکنم
مرسی از لطفتون
SaYa
17 مرداد 92 22:50
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم


خیلی زیبا بود عزیزم
عید شما هم مبارک

زهره مامانی مرسانا
18 مرداد 92 0:48
طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق. عید سعید فطر بر شما و خانواده محترمتان مبارک


ممنون همچنین برای شما دوست عزیز
پرهام ومامانش
18 مرداد 92 1:36
ببخش دیر اومدیمممممممممممممممم
امیدوارم همیشه سلامت باشین


خواهش میکنم عزیزم
عرفان خان و مامان زهره
21 مرداد 92 18:46
وسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک ترمه عزیزم. . .


مرسی خاله جون
زهره مامانی مرسانا
23 مرداد 92 12:21
لاله جان چرا عکس از خانم گل نمیزارید
منتظر عکسهای تولدش هستم هر روز میام ببینم عکس گذاشتین میبینم باز خبری نیست ما منتظریم

صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 17:26
تولد هزاران هزار بار مبااااااااااااااااااارک عروسکه ناز