ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

عشق زندگی من و بابایی

1391/9/20 22:53
نویسنده : مامان لاله
402 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگم این روزها از بهترین روزای زندگیمه . از حضور گرم تو تو آغوشم کلی لذت

میبرم و خدا رو هزاران هزار بار به خاطر داشتن تو شکر میکنم . هر روز که میگذره شیرینتر مشی

و من و بابایی رو با شیطنت هایی که می کنی هر چه بیشتر عاشق خودت می کنی .

 صدای خنده هات قشنگترین و دلنشین ترین صدای دنیاست خیلی دوست داریم و

عاشقتیم 

وقتی از شیره وجودم بهت میدم به خودم میبالم وبه مادر بودنم افتخار میکنم . وقتایی

که شیر می خوری دوست داری با انگشتای دست من بازی کنی و وقتایی که با دستای

کوچولوت انگشتای منو می گیری دستاتو یه عالمه می بوسم هیچ وقت از بوسیدنت سیر نمی 

شم ماچماچماچ. ظهر ها که بابایی از سر کار میاد خونه خیلی ذوق می کنی با روی خوش به بابا

خوش آمد میگی بابایی هم تو رو می گیره تو بغلش و فشارت میده و هزار تا می بوستت و با 

این کار تموم خستگیش از بین میره وقتی هم که بابا باهات بازی می کنه با صدای بلند می

خندی و ما رو خوشبخت تر از همیشه می کنی . انشالا که همیشه تو و همه کوچولوهای ناز تنتون سالم و لبتون خندون باشه وهمیشه شاد باشین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نازنین (مامان پارمین)
21 آذر 91 17:31
سلام مامان لاله دخملامون دقیقا همسنن با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید ونظر بدید .





ممنون نازنین جون حتما" به وب دختر گلتون سر میزنم