ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

بدون عنوان

1391/10/29 15:09
نویسنده : مامان لاله
289 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازو دلبندم چند روزی هست که تو رو توی روروئک میزارمت تا به کارام برسم تو هم با فشار دادن 

دکمه هاش و پخش آهنگ و روشن شدن چراغ هاش کلی حال میکنی ولی متاسفانه زود خسته میشی

و با نق نق کردن میگی که منو بردارییییییییییییییین

دیروز صبح زهرا جون از یزد زنگ زدن و گفتن که نجمه جون (دختر خالم) زایمان کرده خدا یه پسر کاکل

زری بهشون داده . فکر کنم از این مدل پسرا باشه :


بیچاره نجمه جون


 

امروز صبح بردمت حمام دختر خوبی بودی ولی مثه همیشه موقع شستن سرت و لباس پوشیدن

کلی گریه کردی  

الان هم که دارم وبتو آپ میکنم مثه یه فرشته ی کوچولو خوابیدی .

خییییییییییلی خییییییییییلی دوسسسسسست دارم.

توی سرمای زمستون خوابیدن زیر لحاف پشمی چه حالی میده:


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
30 دی 91 14:08
وای چقد ناز خوابیدی خاله جونم یواش بوست میکنم که از خواب بیدار نشی
مامان دنیز
2 بهمن 91 17:33
ای جونم چه راحت خابیده چه لحاف نازی هم داری