ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

من وبلاگم رو دوست دارم

1391/11/26 23:42
نویسنده : مامان لاله
373 بازدید
اشتراک گذاری

من از طریق دو تا از دوستای گلم 

نازنین جون مامان پارمین کوچولو

و

مامان هدیه خانوم مغز بادوم

به این مسابقه دعوت شدم که ازشون سپاسگذارم

هدف من از ساخت این وبلاگ:

اول اینکه تو این دنیای مجازی با مامانای جدید دوست بشم و از تجربیاتشون  استفاده کنم  

دوم اینکه همه دوستا و اقوام شهر های دور و نزدیک و خارج از کشور بتونن به روز 

و مدام از اخبار ترمه جون با خبر بشن  

و

سوم اینکه برای ثبت دائمی خاطرات شیرین دخترم ترمه جون در نی نی وبلاگ نیاز به قطع هیچ 

درختی

برای ساخت کاغذ نیست  

دوستای گلی که به این مسابقه دعوت می کنم:

زهره جون مامان مرسانا گلی

شیداجون مامان الینا گلی

مامان آروین جون

لطفا" شما هم 3 تا از دوستاتون رو دعوت کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:40
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
خواهر فرناز
27 بهمن 91 17:49
سلام منم به مسابقه دعوتتون کردم به خدا بیا تو پست مسابقه بخوان
مامان حسنا
28 بهمن 91 13:32
..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you
مامان حسنا
2 اسفند 91 10:08
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__سلام___%% ________ %%_________%%% _______ %%___من آپم____%%% ______ %%______زود بیا_____%% _____ %%_______منتظرم_____%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_______________%%% _______ %%%____________%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
مرجان مامان آران
4 اسفند 91 14:39
خداحفظش کنه چقدر ترمه جون بامزه خوشگله خوشحال میشم تبادل لینک کینم عزیزم
مرجان مامان آران
5 اسفند 91 11:57
عزیزم میزارم خصوصی



ممنون عزیزم