ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

بازم مشهد

1391/12/5 21:59
نویسنده : مامان لاله
416 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم معذرت که برای چند روز نتونستم وبتو آپ کنم چون یه سفر پیش آمد و 

یکشنبه هفته قبل منو تو و بابایی با پدر جون و مامان جونی و خاله لادن رفتیم مشهد پیش 

مادر جون و عمه الهه و عمه الناز .

عمه الهام و آقا منوچهر و فربد و کیاوش هم چند روز قبل از ما رفته بودن اونجا . 

اولین تجربه ی سفر زمینی بود که خدارو شکر خیلی اذیت نشدی 

تو این سفر بردمت آرایشگاه و موهاتو کوتاه کردم خیلی ملوس شدی و کلی هم گریه کردی

البته قبلا"خودم یه بار موهاتو مرتب کرده بودم (تو حمام)

دو روز از سفرمون گذشته بود که خبر دار شدیم شوهر خالم فوت شدن

و ما به سمت رفسنجان حرکت کردیم خیلی مسیر طولانی بود و کمی اذیت شدی 

* مجددا"این مصیبت رو به خاله ی عزیزم و خانوادشون تسلیت میگم *

اونجا خیلی دختر خوبی بودی و با اینکه شلوغ بود و چهره های نا آشنا زیاد بودن ولی اصلا"

غریبی نکردی و مثه همیشه خانومی کردی عشق من  

دیشب هم رسیدیم خونه و اینقدر خسته بودیم که نفهمیدیم کی خوابمون برد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
7 اسفند 91 10:09
عزیزم تسلیت



ممنون گلم
مامان زهره
8 اسفند 91 17:49
سلام لاله جان.تسلیت میگم. انشالله تو وب ترمه جون فقط شادی بنویسی[h


ممنون زهره جون
ایشالا