ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

هفت سین دخملی

1392/1/10 15:37
نویسنده : مامان لاله
910 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان چون نوروز امسال اولین عید زندگی شماست برات یه سفره هفت سین جدا

از سفره خودمون پهن کردم (هفت سین نوزادی) 

پارسال که تو دل مامانی بودی با یکی از تخم مرغای هفت  یه جوجو درست کردم که تو بودی .

 

ظرفهای هفت سین که به شکل کالسکه هست و خودم درست کردم

چون دوست داشتم هفت سین عشقم خوشگل باشه و کار دست خودم باشه 

بجای تخم مرغ از تخم کبک استفاده کردم که کوچیکتره و متناسب با سفره کوچولوی دخمل نازم

اینم از عکسای ترمه جونم کنار هفت سینش: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


از بس که دخمل شیطونی هستی و شیطنت میکنی برای گرفتن عکس ها سفره رو اول

روی زمین پهن کردم و بعد از گرفتن عکسات سفره رو روی اپن پهن کردم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آروین
14 فروردین 92 3:04
سال نو مبارک عزیزم امیدوارم سال خوبی رو در کنار فرشته کوچولوی دوست داشتنی و زیباتون داشته باشید
مامانی خوش سلیقه چه هفت سین خوشگلی درست کرده خیلی قشنگه


مرسی خاله جون
سال نوی شما و آروین جون هم مبارک باشه
ثمین
16 فروردین 92 21:11
گلم چ هفت سین خوشکلی!
آفرین!
زحمت میکشی آموزش مرحله مرحله ساختن کالسکه رو عکس بگیری و برام ایمیل کنی؟
با نام خودتون میزارم و لینک وبلاگتون!
راستی به چرخاش چی زدین؟ مثل گل گوش هست!
با افتخار در هفت سین های نوزادی مجله اینترنتی ثمین بانو ثبت شد!


سلام ثمین جون
باشه عزیزم عکس میگیرم و براتون ایمیل میزنم
ممنون که در مجله ثمین بانو ثبت کردین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 فروردین 92 23:14
با تشکر . ثبت شد
مادام
17 فروردین 92 8:04
هزار مااشاا..
مامان دنیز
17 فروردین 92 10:40
افرین مادر هنرمند
مامان آروین (مریم)
17 فروردین 92 13:40
سلام ، امروز با وب شما در سایت کودک من آشنا شدم ..... سفره هفت سین قشنگی آماده کردی ..... لطف میکنین الگوی کالسکه و آموزش آنرا برایم توضیح بدین ؟



سلام عزیزم
لطف داری
بله حتما تو اولین فرصت
نازنین(مامان پارمین)
25 فروردین 92 2:12
سال نوت میارک عزیزم البته با کلی تاخیر و آفرین به این مامان با سلیقه
مامان آنی
25 فروردین 92 2:54
سفره هفت سینت خیلی ناز شده خسته نباشی
آدرینا
3 اردیبهشت 92 11:33
ممنون عزیزم از لطفت .امیدوارم شمام سال خوبی داشته باشید