ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

ماه من 10 ماهگیت مبارک

1392/3/4 0:08
نویسنده : مامان لاله
504 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من ده ماه از زیباترین روز دنیا گذشت و تو در یکی از بهترین روز ها یعنی 

روز تولد حضرت علی (ع) وارد یازدهمین ماه 

زندگیت شدی 

 

ماهگیت مبارک

 

خوشگل مامان توی این یک ماه کلی شیطون تر شدی  

 

تقریبا" تمام مدتی رو که بیداری دور تخت یا کنار مبل در حال راه رفتن هستی

قبلا که خسته میشدی یهو می افتادی ولی الان آروم دستتو میگیری و میشینی 

از سه روز قبل هم (روز سه شنبه) یاد گرفتی خودت از تخت بیایی پایین 

 

موقع ناهار مثه یه خانم میشینی و لقمه هایی که من و بابا برات میگیریم رو از توی

بشقابت برمیداری و میخوری (عاشق غذا خوردنتم ) 




کلماتی که میگی :

بابا 

اددددددددددد اددددددددددد

دااااااییییییییی

اممممممممم

ااااگگگگگگگگگگگگگگ

آبااااااااا

تیسسسس (که همون هیس خودمونه) 

هر از گاهی هم اگه عشقت بکشه یه

ماما

میگی 

  

وقتایی که ذوق زده میشی جیغ میزنی

وقتایی هم که کلافه ای جیغ میزنی

وقتایی هم که خوابت میاد باز هم جیغ میزنی 

کلا" همش جیغ میزنی !!!

 

خوردن نون   رو دوست داری 

آب رو هم خیلی دوست داری 

(کلا" نوشیدنی ها)

دست هرکس که لیوان ببینی با جیغ زدن

بهش میفهمونی که منم هستم یه تعارفی چیزی 

 

متاسفانه عاشق سیم و پریز هستی

و هر جا ببینی با سرعت خودتو میرسونی

چون هر وقت طرف سیم میری من و بابا میگین نه

و سریع بغلت میکنیم وقتایی که میخوایی بری سمت سیم

همین جور که داری میری یواشکی چشت به من و بابا ست

که ببینی حواسمون هست یا نه که سریع خودتو برسونی

 

 عزیزکم امروز که تعطیله فردا برای قد و وزن میریم 

خدا کنه رشدت خوب شده باشه که

نیاز به آزمایش خون نباشه

 

عاششششششششششششقتم

عسسسسسسسسسسلکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان زهره
4 خرداد 92 0:04
مبارکه ناناز من وای که من عاشق این شیرین کاری بچه هام کی برسه مرسانا هم از این کارا بکنه
مامان حسنا
4 خرداد 92 10:53
ترمه جونم 10 ماهگیت مبارک خانومی.. معلومه شماهم مثه حسنا خیلی شیطونی دوستتــــــــــــــــــــــ دارم
النوز
4 خرداد 92 16:14
مامان آروین
4 خرداد 92 18:32
10 ماهگیت مبارکه عزیزم ایشالا 100 ساله بشی گلم آپم
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:14
قربونت برم 10 ماهگيت مبارككككككككككك با اين حرف زدن خوشگلشششششششششششش
فرشته ام "امیرحسین"
5 خرداد 92 20:47
سلام ده ماهگی دختر گلتون ترمه جون مباررررررررررررررک انشاله 120 ساله بشه .ممنون از اینکه به ما سر زدیددر صورت تمایل به تبادل لینک بهم خبر بدید
شقایق مامان آرشا
5 خرداد 92 21:44
وای منم مشکل سیم را دارم اماننننننننننن
مامان آنی
6 خرداد 92 15:42
ترمه ناز و خوشگلم ده ماهگیت مبارک
مامان ایسا
6 خرداد 92 17:40
ده ماهگیت مبارک فدات بشه خاله
مامان ایمان
6 خرداد 92 18:54
عزیزم ده ماهگیت مبارک امیدوارم که 10000000000000000 ساله شیی بوسسسسسس
مامان ماهیار
7 خرداد 92 0:04
ده ماهگیت مبارک ترمه ملوس
مامان موژان جون
7 خرداد 92 12:15
عزیزم ممنون به وب دخملیم سر زدید هم اسم دخملی شما زیباست هم خودشون
مامان هدیه
7 خرداد 92 20:45
سلام وااای چه نی نی نازی تو قسمت پست ثابت کسی ندونه انگار کارت پستال بوده ایشالا همیشه سالم باشه و به زندگیتون شادی ببخشه بوووس
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 9:55
سلام ترمه جون و مامان لاله خوبش عزیزم 10 ماهگیت مبارک ... وای که چقدر نازی ... خدا حفظت کنه خاله جون من دوست دارم اسم عرفان رو در کنار اسم دوستای خوبت ببینم ... اگر افتخار دوستی می دید به ما لطفا خبرمون کنید با بهترین آرزوا برای شما عزیز دل
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 15:07
با افتخار لینک شدید ... دوستیمون مبارک عزیزم
مامان ایمان
8 خرداد 92 20:23
پرهام ومامانش
8 خرداد 92 23:47
صبا خاله ایسا
8 خرداد 92 23:49
10 ماهگیت مبااارک عزیزه دلم
مامان نگار
9 خرداد 92 10:46
سلام عزیزم. خسته نباشی مامانی که با عشق این وبلاگ نی نیتو این قدر قشنگ و منظم و پیوسته آپ می کنی. ان شاا.. سایه ت همیشه بالاسر خونوادت باشه خانمی. 10 ماهگی ترمه جونم مبارک باشه عزیزم. ماشاا.. به این دختر ناز و خوشگل. من مامان نگارم که برا تولدش زحمت کشیده بودی پیام تبریک گذاشته بودی مرسی خانمی بازم به من سر بزن
مامان نگار
9 خرداد 92 10:47
عزیزم آدرس وبم تو پست قبلی نصفه نوشته شده
مامان حسنـــــــــا
11 خرداد 92 17:20
مامانی کجایی پس چرا اپ نمیکنی؟


مگه فرصت میکنم مامانی
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:13
ترمه کوچولو 10 ماهگیت مبارک ایشالا که همیشه همین قدر باهوش و زرنگ و موفق باشی گل دختر