ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

بدون عنوان

1392/10/9 17:46
نویسنده : مامان لاله
333 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــلام به عشـــــــــــــــــــــــــقم 

ترمه جونی

عزیز دلم 

ایندفعه دیگه خیلی خیلی دیر اومدم عزیزم ببخش مامانی رو

تو این مدت دو بار مریض شدی عزیزم دفعه اول سرماخوردگی با تب 39 درجه

 

بود که تقریبا یه هفته طول کشید و خیلی ضعیفت کرد

 و دفعه دوم که از صبح تا بعدازظهر همش بالا میاوردی و نمیتونستی هیچی بخوری

خدارو شکر فعلا خوبی و مشکلی نداری

اینجا تب داشتی تازه خوابت برده بود



3 تا دندون دیگه هم درآوردی 2 تا کرسی بالا و 

یکی هم از دندونای جلویی فک بالا

روی هم الان دوازده تا دندون داری گلم 

تقریبا دو سه هفته ای هم هست که

جای دندونای نیش پایین ورم کرده روزای اول خیلی خیلی اذیت 

میکردی ولی فعلا که خوبی  

 

محرم امسال هم یه شب بردمت هیات عزاداری

 

 

اینجا هم ظهر عاشوراست 

 

 شب یلدا هم اول رفتیم خونه مادر بزرگ بابایی 

و بعدشم رفتیم خونه پدر جون

خیلی دختر خوبی بودی و کلی با نیما فوتبال بازی کردی

کوچولوی مامان پارسال اینقد ریزه بودی که گذاشته

بودمت توی هندونه

ماچماچماچماچماچماچماچ 




روز جمعه برده بودمت حمام و چون هوا سرد بود

روسری سرت کرده بودم ، طبق معمول بعد از حمام خوابیدی 

وقتی بیدار شدی روسری رو از سرت درآوردم و با اعتراض شدید تو

مواجه شدم جای تعجب داشت چون هیچ وقت دوست 

نداشتی که روسری سرت کنم 

 

  عزیزم فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد که بنویسم ولی 

قول میدم که از این به بعد زود به زود بیام و آپ کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

النوز
11 دی 92 4:57
نفسمیییییییییییییی
آدرینا
11 دی 92 12:05
عزیــــــــــــــــزم
مامان آیهان
15 دی 92 14:04
عزیزززززززم یلدات با تاخیر مبارک کجابودی کلی منتظر عکسهات بودم جوجه
جیران بخشنده
15 دی 92 18:47
سلام عزیییز دلم خوش اومدی ترمه قشنگم دلم حسابی برات تنگ شده بود گلم راستی دندونای جدید مبارک
مهسا مامان نورا
15 دی 92 21:50
الیه بمیرم چه بی حاله بچه جون امیدورام که خوب شده باشی خاله
خواهر فرناز
24 دی 92 12:13
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مریم مامان دونه برفی
1 بهمن 92 10:10
سلام گلم . امیدوارم همیشه شاد باشیدو لبتون خندون. میشه لطفا یه سربیاین وبمون . نظرتون برامون خیلی مهمه. ممنون
خواهر فرناز
1 بهمن 92 20:35
سلام به شما من تو مسابقه دخملی شکلک شرکت کردم میشه لطف کنید به وبم بیاین وبهم رای بدین قول میدم زیاد وقتتون را نگیره کد 10 را تو قسمت نظرات بنویسید ممنون میشم دلم را شاد کنید راستی تا 7بهمن وقت دارینا عجله کنید تا دیر نشده دوست کوچک شما فرناز
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:07
omidvaram allan behtar shode bashiiiiiiiiiiiiiiiii
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 16:51
عزیزمممم چقدر ناز شدی ایشالا همیشه صحیح و سالم باشییییی
الی مامی اراد
30 بهمن 92 10:14
ای جووونم اون عکس توی هندونه خیلی خوشگل بود