ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

مادر عزیزم روزت مبارک

1392/2/11 13:30
نویسنده : مامان لاله
4,353 بازدید
اشتراک گذاری



مادر تو را چه بنامم که هیچ چیز یارای برابری با تو را ندارد

کوهت ننامم که کوه پایداری و استقامت از تو آموخته



رودت نخوانم که رود صداقت و پاکدامنی تو را به ارمغان برده

آسمانت نخوانم که بسی بلندتر و رفیع تری و آسمان زیر گامهای توست



ماه و خورشیدت ننامم که آن دو نور تو را به عاریت گرفته اند

ستاره ات ندانم که آنان بی شمارند و تو بی همتا



تو را نسترن و یاس و یاسمن نمی دانم که گل نیز عطر و بویش را از تو دارد

آبشاران خروشان از مهر توست و دشت وسعت خویش را از قلبت گرفته



مادر تو را با کدامین شعر و غزل بسرایم که در مقابل نامت شعر و غزل نیز

عاجزند

تو خود یک دنیا کلامی و یک عمر واژه ای ...


مادر ای طراوت بهاران و ای هستی بخش زندگانیم

تو را چه بنامم و وصفت چه بخوانم که بیکران آسمانها و دریاها

و هرچه در اوست در پیش نام تو کوچکند 



و اکنون تو را ای بزرگ، ای بی همتا

با تمام عظمتت در قلب کوچک خود می یابم و یزدان پاک را سپاس می گویم

که این نهال عشق و محبت را به قلب من ارزانی داشت



باشد که به جبران نیکیهایت و به پاس دلواپسیهایت

همواره تو را عزیز بدارم و محترم

و همواره آواز من این باشد که

مادر... دوستت دارم ... دوستت دارم

عمرت مستدام؛ نامت جاودان و روزت مبارک مادر عزیزم

مامان جونی عزیزم 

و 

مادر جون مهربونم 

 

روزتون مبارک 

 

خییییییییییلی خییییییییییلی

 

دوستون دارم  

ترمه جوووووووووووووونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آروین
11 اردیبهشت 92 13:45
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! دوست خوبم پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
مامان جون
11 اردیبهشت 92 13:59
مرسی قربونت بشم
مامان سبحان جون
11 اردیبهشت 92 16:38
روزت مادر مبارک دوست خوبممممم یه بوس خوشمزه از ترمه جونی خوشگل خاله بکن
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:27
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان آنی
11 اردیبهشت 92 20:17
لاله جون مامانی ناز و مهربون روزت مبارک
النوز
12 اردیبهشت 92 1:58
مریم
12 اردیبهشت 92 10:36
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود که روی کاناپه خوابمان میبرد و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم ! مادرمهربان و دوست خوب من روزت مبارک با تقدیم یک دنیا گل زیبا
الی
13 اردیبهشت 92 8:09
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:48
مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 14:42
مامان ماهیار
14 اردیبهشت 92 22:22
مامان لاله روزت مبارک
بهار(مامانی شهراد)
15 اردیبهشت 92 13:31
ترمه جونم از اون توتهای خوشمزه به منم میدی
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 12:13
ايشالا سايتون هميشه بالا سر ترمه خوشگلمون باشه