ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

چهارمین سالگرد ازدواجمون

1392/4/19 11:26
نویسنده : مامان لاله
743 بازدید
اشتراک گذاری

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم 

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم

و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش .

 

ترمه ی عزیزم در چهارمین سالگرد عروسی من و بابایی

یازده ماه و شانزده روزه شدی عشقم

اولین حضورت رو در سالروز یکی شدنمون 

تبریـــــــــــــــــــــک میگم  

 



یـــــــــــــــادش بخیــــــــــــــــــر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

khahare farnaz
19 تیر 92 16:08
لاله جون سالگرد ازدواجتون مبارک
همیشه خوش باشین


مرسی عزیزم
مامان ایسا
19 تیر 92 17:06
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک.انشالاه همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید


ممنون گلم
صبا خاله ی ایسا
19 تیر 92 17:30
عزیزم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم



قربونت عزیزم
مامان زهره
19 تیر 92 21:07
salgarde yeki shidaneton mobarak azizam. enshaalah hamishe khosh bashid


mamnoon doste aziz
مامان حسنا
20 تیر 92 0:22
عزیزم مبارکه ایشالا سالیان سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید


مرسی عزیزم
الی مامی آراد
20 تیر 92 2:14
مبارکه عزیزم


مامان نگار
20 تیر 92 11:50
لاله جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم. ان شاا.. سالهای سال در کنار هم سلامت و شاد و خوشبخت زندگی کنید و از لحظه لحظه با هم بودنتون در کنار دختر نازتون ( و البته دختر-پسرهای گل بعدیتون) لذت ببرید.
راستی عزیزم برای اون دوستتم خیلی خوشحال شدم که امام زمان(عج) فرزندشو با عنایت خدای مهربون شفا دادند. بهش تبریک بگو خانمی.
و بازم ممنون که به یاد نگار من هستی و بهش رای دادی دوست خوبم. من هنوز برای رای دادن به ترمه سر قولم هستم عزیزم.


مرسی عزیزم
خواهش میکنم
شما لطف دارین
پرهام ومامانش
20 تیر 92 17:55
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههه


ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
شقایق مامان آرشا
20 تیر 92 22:17
مبارکهههههههههه


مرسی شقایق جون