ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

بابایی روزت مبارک

1392/3/3 10:29
نویسنده : مامان لاله
730 بازدید
اشتراک گذاری



بابایی عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است.

روزت مبارک

 

   من را زیاد دوست داشته باش پدر 

تو تنها مردی هستی ؛

که دوست داشتنت بی دلیل است

و

بوسه هایت بوی صداقت می دهد …

 

به یاد تمام پدرانی که از دنیا رفته اند از جمله بابابزرگ

شادی روحشان صلوات 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایمان
3 خرداد 92 15:49
اگر بدانی چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ “پدرت” را می پرستی روز پدر مبارک
صبا خاله ی ایسا
3 خرداد 92 19:08
دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان علی اگر نگیرم چه کنم روز پدر مبارک
صبا خاله ی ایسا
3 خرداد 92 19:11
سلام عزیزه دلم ماشاالله چه دختر خوشگلی عزیزه دلم من خاله ی ایسام ازین به بعد بیشتر به شما سر میزنم
مامان زهره
4 خرداد 92 0:06
تولد امیر مومنان و روز مرد وپدر بر همه پدرای مهربون مبارک خدا سایه شون بالای سر تون حفظ کنه
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:14
روز پدر مبارككككككك سايشون هميش بالاي سرتون باشه عزيزم
مامان آنی
6 خرداد 92 15:43
من هم روز پدر رو به بابای خوب ومهربون ترمه جون تبریک میگم