ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

7 ماهگیت مبارک

1391/12/11 16:24
نویسنده : مامان لاله
503 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازنینم عمرم عشقم نفسم 

7 ماهگیت مبارک

یا بهتر بگم

7ماه و 7 روز و 7ساعت و 7 دقیقه و 7ثانیه  

مبارک

 

عزیز دلم 7 ماه و 7روز از قشنگترین روز زندگی من و بابایی میگذره و ما شاهد رشد

و بالندگی تو هستیم و با هر کاری که یاد میگیری و انجام میدی لبخند رو به لبمون میاری

اندر احوالات ترمه جونی:

عشقکم الان که یاد گرفتی غلط بزنی تعویض پوشکت سختترین کار دنیاست چون حتی

برای 5 ثانیه حاضر نیستی به پشت بخوابی تا پوشکت رو عوض کنم  

 

خیلی بلا شدی و وقتی داری شیر میخوری مرتب دستت رو میاری جلوی دهنم تا دستاتو ببوسم

 

توی روروئک که میذارمت دور تا دور خونه می چرخی و کیف میکنی و چون

خسته میشی خیلی راحت بعدش می خوابی  

 

علاقه ی زیادی به موسیقی داری و عاشق آهنگ she makes me go آرش و آهنگ 

koojaee شاهین S2 هستی

موقع خواب هم اگه یه آهنگ ملایم در حال پخش باشه بهتر میخوابی  

 

دخمل خوش خوراکی هستی و غذا هاتو کامل میخوری . عاشق چایی هستی و من و بابا

از ترس تو یواشکی چایی میخوریم چون اگه ببینی کلی گریه میکنی که چرا به تو نمیدیم  

 

خنده های صدا دارت هم که فقط مخصوص بابا یی و من هر کاری که کنم با صدای بلند

نمی خندی چیکار کنم دخترا بابایی هستن دیگه 


ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پرهام
12 اسفند 91 0:03
مبارکه عزیزم
مامان حسنا
12 اسفند 91 8:47
عزیزم 7 ماهگیت مبارک لاله جون چه زمانی عکس گرفتی همه ی 7 هارو گرفتی خیلی جالب بود چه خوبه ک ترمه جون بابایی هست حسنا ک اصلا بدون من با باباش نمی ایسته
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 91 12:49
ممنونعزیز دلم 7 ماهگی خوشگلم هم مبارک باشه ایشاله عروسیش
مامان حسنا
12 اسفند 91 15:00
خاله جون من آپممممممممممممممممممممممممممممممممممممم میای پیشمون؟؟؟
خواهر فرناز
12 اسفند 91 15:58
سلام با سورپرایز هامون اومدیم ممنون بهمون سر زدین زود بیاین منتظریم الهی دورت بگردم چه زیبا مامانی برات ثبت کرده
نانی
12 اسفند 91 16:21
ممنون که اومدین تولد مانی. بوووووووووووس برای عسلی
خواهر فرناز
12 اسفند 91 17:14
سلام خوشحال می شیم تشریف بیارید تولد فرناز جون.
مامان هدیه
13 اسفند 91 9:26
مبارک باشه
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 12:48
7 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممم خوشگلممم
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:20
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
زنبق
15 اسفند 91 15:58
سلام مامان لاله.خوشحال شدم از دیدن وبلاگتون و خوندن بعضی پست هاتون و از همه مهمتر دیدن عکسای دختر نازتون...ببوسیدش فرشته کوچولوتونو.............!ماشاالله...خدا حفظش کنه براتون...
مامان زهره
17 اسفند 91 0:13
مبارکه کوچولوی ناز