ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

تولد سودا جون

1392/1/16 15:29
نویسنده : مامان لاله
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سوم فروردین روز تولد سودا جون دختر عمو مهدی (پسرخاله بابایی) بود 

تولد سودا جون با  تم spongbob بود

 

 

منم تصمیم گرفتم که لباسی متناسب با تم تولد برات بخرم 

با بابایی رفتیم بازار ولی لباسی که قشنگ و مورد دلخواه من باشه پیدا نکردیم 

ناراحت

قرار شد خودم برات یه لباس بدوزم رفتم بازار و یه عروسک باب اسفنجی

و یه لباس زرد و سفید خریدم

 

 

دوخت های عروسک رو باز کردم و روی لباسی که خریدم دوختم 

خیلی خوشگل شد

 

تولد هم خیلی بهت خوش گذشت تو بغل هرکی که میرفتی با نق نق کردن 

بهش میفهموندی که بابا پاشو برقص 

و تمام مدتی که اونجا بودیم شما وسط در حال رقصیدن بودی



سودا جون تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا ایمان
16 فروردین 92 21:49
ترمه جان عاشق تو و مامان هنرمندت هستم
مامان دنیز
17 فروردین 92 10:25
چه لباس قشنگی افرین به مادر هنرمندت خوش به حالت
مامانی هدیه
17 فروردین 92 11:25
واییییییییییییییی چه لباس قشنگی مرسی مامانی
مامان سونیا
17 فروردین 92 11:39
ب سلام به این مامان هنرمند و دخملخوشگلش ببوس صورت ماه گل دختر رو
مامان زهره
17 فروردین 92 21:09
مبارکه مبارکه هشت ماهگیت مبارکه
خواهر فرناز
18 فروردین 92 21:37
مبارک باشه همیشه به جشن وشادی
مامان شیدا
2 اردیبهشت 92 2:30
آفرین به این مامان هنرمند و خلاق