ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

ششمین دندون و راه رفتن دخملی

1392/6/14 16:09
نویسنده : مامان لاله
987 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                              سلام

سلام 

 

هورااااااااااااااااا                             هوراااااااااااااااااا

هورااااااااااااااااااا 

 

بالاخره ترمه جونم راه افتاد

بعد از یکماه تلاش برای راه رفتن و زمین خوردن های مکرر

بالاخره عشقکم از روز جمعه

شروع به راه رفتن کرد

البته هنوز تعادل کافی نداری

خیلی بامزه راه میری و وقتی به جایی که میخوایی

میرسی کلی ذوق میکنی

نازگلکم ششمین دندونتم به سلامتی دراومد

البته مثه همیشه کلی اذیت شدی

الهههههههههههههی قربونت بشم که تحمل دیدن بی تابی هاتو ندارم

 

اینم چند تا عکس از جوجوی مامان : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هزار تا بوس برای دخمل قشنگم 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

تا پست بعدی 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا مامان نورا
14 شهریور 92 20:05
مبارک باشه خاله جون ممنون که به ما سر زدید


خواهش میکنم
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 11:16
ای جونم مبارکههههههههههه ترمه خوشگلمممممممممممممممممم
قربون عکسای خوشگل
روزت مبارکککک


مرسی خاله جون
مامان سمیه پارسا جون
25 شهریور 92 1:22
سلام ترمه جونم من مامان پارسا هستم اگر دوست داشتی می تونی به وبلاگ پارسا خوشگله هم سر بزنی . مامان جون ترمه دختر زیبایی دارید خدا براتون حفظش کنه.
الی مامی آراد
25 شهریور 92 16:45
عزیزم مروارید جدید و راه افتادنت مبارک
mamane ayhan
27 شهریور 92 20:49
rah raftanet mobarak asalam.terme jooni khili malosi. webloge ayhan ro ham be roz kardam be ma ham sar bezan
مامان نگار
28 شهریور 92 10:32
سلام لاله جونم. عزیزم واقعا تبریک میگم بهت. ان شاا.. به سلامتی خانمی. چه جوجوی نازی شده این ترمه خانم عزیزم ببخشید یه مدت تاخیر داشتم. مرسی که به یادم بودی و برام کامنت گذاشتی بوووووووووووووووس
الی مامی آراد
4 مهر 92 17:24
ای جونم تاتی کردن و مروارید جدید مبارک عزیزم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
6 مهر 92 19:45
ترمه خانمی راه رفتن مبارک من یه جان جان فاطمه دارم که دوست داره با تو همراه باشه ... اگه مامانی افتخار بده تبادل لینک کنیم راستیموهای ترمه جون هم مثل دخمل ما حکایتی برای خودش
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:27
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب ترمه جون اشنا شدم دختر خیلی نازی دارین قربون اون غذا خوردنش بشم منننننن
مامان آیهان
8 مهر 92 18:04
کجایی مامان جونی نیستی نگرانت شدیم ترمه جونی خوبه؟ از طرف من این عروسک نازو ببوس
مامان ایمان
12 مهر 92 15:46
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم
زهره مامانی مرسانا
13 مهر 92 11:22
سلام لاله جان کجایی که چند وقته مطلب نمیزاری
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:46
عزیزم روز کودک مبارک
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 17:24
عزیزه دلم چ عکسای خوشملیییییییییییییییییییییی