ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

عمر و نفسم

1392/2/22 12:45
نویسنده : مامان لاله
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ببخشید مامانی که این روزا اینقدر دیر به دیر میام و آپ میکنم 

اصلا" وقتی برای من نمیذاری

دندون دوم و سوم هم در اومدن موقع در اومدن دندونات از قرمزی پات میشه فهمید که

نق نق هات بخاطر دندونه

خیلی شیطون شدی اصلا"اجازه نمیدی ازت عکس بگیرم تا دوربین یا گوشی رو

میبینی دستمه و میخوام ازت عکس بگیرم شروع میکنی

به تکون دادن سرت

اینو گفتم که فردا بزرگ شدی نگی چرا عکسام کمه

از وقتی یاد گرفتی بری تو آشپزخونه تقریبا" روز 30 - 40 مرتبه این کارو میکنی

 

روز پنجشنبه با بابایی بردیمت کنترل وزن متاسفانه خوب وزن نگرفته بودی

مجددا" دو هفته بعد باید بریم چکاپ



مشغول بازی با نخ های رنگی و احتمالا" فکر کردن به آشپزخانه 



 


اینجا دو دلی که بری تو آشپزخونه یا با نخ های رنگی بازی کنی



 


با یه نیم خیز به سمت آشپزخونه برمیگردی 



 


و با دیدن کابینتها وسوسه میشی 

و تصمیم میگیری بری به سمت . . . 



 

 



 



 

 



خسته نباشی مامان جان 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهره
22 اردیبهشت 92 14:51
خدا نازش بشم چه شیرین میره از پله بالا
مامان حسنا
22 اردیبهشت 92 16:39
ماشالا ب این بچه ها من موندم اینهمه انرژی رو از کجا میارن الانم من حواسم ب نوشتن بود حسنا ی تیکه کاغذ و نوش جان کرد
خواهر فرناز
22 اردیبهشت 92 22:23
هزار ماشالا به ترمه جون
مامان ماهیار
22 اردیبهشت 92 23:55
خسته نباشی ترمه جون فدای اون پاهای تپلیت
پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:57
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ فدای اون تلاشت
مامان آروین(مریم)
23 اردیبهشت 92 6:59
هزار ماشاالله به ترمه خانم شیطون و پرانرژی ووو اون هم از نوع هسته ایش .......... عزیزم یه دنیا ازتون ممنونم از بابت راهنمائیتون .........
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 22:59
عزيز دلم دندون جديدت مبارككككككك شيطون خوشگلممممممممممم
مامان آنی
31 اردیبهشت 92 16:40
ترمه جونم توهم که مثل ویانای من پیشی کومچولو شدی عسل خانوم
مامان سبحان جون
5 خرداد 92 17:21
افرین خاله جونی گل دخپل زرنگ خاله