ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

یه مروارید دیگه

1392/1/20 11:05
نویسنده : مامان لاله
381 بازدید
اشتراک گذاری

عشقکم 23 روز قبل یعنی 22 اسفند همون روزی بود که برای اولین بار 

روی لثه فک بالات یه برآمدگی سفید دیدم که دندونت بود 

چون در گیر خونه تکونی بودم قرار شد جشن دندونی بعد از تعطیلات عید باشه 

( همون روزا مامان جونی آش دندونی برات پختن )

 از اون روز تا حالا این برآمدگی فقط یکم بزرگتر شده ولی هنوز دندونی نمایان نشده

تا اینکه سه روز قبل یعنی دقیقا"در هشت ماه و 12 روزگیت

وقتی می خواستم بهت غذا بدم دیدم یه مروارید کوشولو روی فک پایینت دراومده 

هنوز خیلی مشخص نیست ‚ ولی موقع آب خوردن لیوان که به دندونت میخوره صدا میده

مبارکت باشه عزیزم 

ایشالا اون دندون بالایی هم زودتر دربیاد  

  بووووووووووس  ماچبووووووووووس ماچ بووووووووووس

توی هفته آینده احتمالا" روز دوشنبه یه جشن دندونی توپ برات می گیریم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواهر فرناز
20 فروردین 92 11:46
مبارک مبارک دندون جدید مبارک وای چه قدر خوشحال شدم یکی دیگه به جمع کباب خور ها اضافه شده دست مامانجون گل هم درد نکنه
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 12:28
اخییییییییییی عزیز دلمممممممممم مبارک باشه دندونتت خوشگل خالههه
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 23:27
$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$
atefeh
21 فروردین 92 12:01
ممنون از لطفتون کوچلو رو ببوسین من خیلی وقت بود شما ول شما رو دیده بودم چند بار اومده بودم ولی گمش کرده بودم که چند روز پیش پیدا کردم راستی اهل کجاهستین؟pmرو تو وب خودم بدید ممنون
مامان زهره
24 فروردین 92 20:41
چه دخمل نازی
نازنین(مامان پارمین)
25 فروردین 92 2:18
مبارک باشه مرواریدت ایشالله بقیشونم راحت و بیدردسر در میان