ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دخملی آسمانی

الو الو من جوجو ام

1392/1/22 17:29
نویسنده : مامان لاله
439 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی نازم یادم رفته بود که این خاطره رو برات بنویسم :

روز یازدهم عید حدودا"ساعت 1-1:15 ظهر بود که مامان جونی به گوشی من زنگ زدن:

من : الو سلام

مامان جون: سلام . خوبی ؟

من : ممنون شما خوبی ؟ پدر جون چطورن ؟

مامان جون :خدارو شکر خوبه .

مامان جون : چه خبر ؟

من :  سلامتی .

مامان جون : تلفن ما مثل اینکه خراب شده صدای اون ور خط رو میشنویم ولی صدای ما نمیره 

و

دوباره

مامان جون : خوب چیکار داشتی

من : من !!! شما زنگ زدی

مامان جون : من !!! شما چند دقیقه پیش زنگ زدی هرچی ما الو الو گفتیم صدامون نیامد

من : نه بابا من الان نیم ساعته تو آشپز خونه ام من زنگ نزدم

مامان جون : چرا به خدا شمارتون افتاده

اینجا بود که یهو چشمم به تو افتاد و دیدم که تلفن خونه تو دستته و داری 

باهاش بازی میکنی تازه فهمیدم که جنابعالی زنگ زده بودی

و تلفن خونه مامان جون هم خراب نیست وقتی به مامان جون گفتم کلی

قربون صدقت رفت و گفت احتمالا" یه کار خصوصی با پدر جون داشته چون من تلفن رو

جواب دادم هیچی نگفته  

چشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرهام ومامانش
22 فروردین 92 23:15
خواهر فرناز
22 فروردین 92 23:31
آفرین دیگه خانم مزاحم تلفنی مامانجونی میشه ای شیطون چون با مامانجون حرف نمیزنی
خواهر فرناز
23 فروردین 92 14:53
به روزیم ومنتظر رد پای شما بر چشممان شما هم دعوتین
مامانی هدیه
23 فروردین 92 18:10
مواظب باش مامانی نکنه یهویی یواشکی به حرفای خصوصی ترمه جون گوش بدی
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 20:00
ای جونم شیطونک
مامان زهره
24 فروردین 92 20:44
عجب وروجکی شدی خوشکلم خیلی کارت بامزه بود
الی
28 فروردین 92 0:01
قربونت برم که حالا دیگه مزاحم تلفنی می شی